hayatta kalmak söz konusu olunca kimse yatmazdı.
yatanlar zaten sistemden elenir, ölürlerdi. toplulukta kendilerine yer bulamazlardı çünkü, dışlanırlardı...
ateşten önce kapitalizm bulunmuş gibi konuşuyorsunuz.
02.05.2017 · 12. sıra
sakurita
01.05.2017 13:26