Sık geçen başlıklar

kapitalizm olmasa herkes yatardı 1

ekşi'de gör
hayatta kalmak söz konusu olunca kimse yatmazdı.

yatanlar zaten sistemden elenir, ölürlerdi. toplulukta kendilerine yer bulamazlardı çünkü, dışlanırlardı...

ateşten önce kapitalizm bulunmuş gibi konuşuyorsunuz.