desteklediğim açıklama. benim de üslubum bu olacak bundan sonra.
adamlara “açsın. altında yok üstünde yok, hayatın çakmasını yaşıyorsun, çoluk çocuğunun her şeyi eksik” diyorsun, kıt aklıyla savunmaya kalkıyor.
bırakın yahu, bırakın “ooo iyisin lan her şeyin var daha ne” deyin, bırakın kendi şikayet etmeye başlasın. evet de demeyin, “yürü git lan terörist misin nesin” deyin, iyice kudursun.
24.01.2021 · 14. sıra
lazor
23.01.2021 00:30 ~ 19:21