kapalı ortamda içmek istiyorsanız siktirin gidin evinizde için. bu yavşaklar ev kokar diye evde bile içmez, balkona çıkıp içerler.
kimsenin başka insanları zehirlemeye hakkı yok.
07.03.2018 · 36. sıra
s1mple
06.03.2018 18:27