valla içeri atarlar mı bilmem ama bir proje nedeniyle beni gayrı milli ilan eden insan da şerefsizdir, aşağılıktır, bayağıdır.
yıllarca oku mühendis ol. az çok ülkene katkıda bulunmaya çalış, stepnenin biri çıksın "sen milli değilsin" desin. yavşak ya!
25.12.2019 · 11. sıra
jashjash
24.12.2019 13:44