boğazlardan gemi geçişlerinden yaklaşık 150 milyon dolar kazanıyoruz.
geçişlerden 30 kat ücret alamayacağımıza ya da geçiş sayısı 30 kat fazlasına çıkamayacağına göre hadi mucize oldu da yıllık 500 milyon dolara çıkarabildik diyelim.
kalan 4,5 milyar dolar nerden gelecek dersiniz?
e o kadar kanal kazdık, üzerine köprüler, yollar kuruldu, necip türk halkı da üzerinden garantili geçecek tabii.
dolayısı ile doğrudur bu işten yap-işlet-devretçi müteahhit 5 milyar dolar kazanacak, ama türkiye değil, türk halkı değil!
arz ederim.
19.04.2021 · 10. sıra
segovia
18.04.2021 00:07 ~ 00:08