Sık geçen başlıklar

kamudan memur atılmasının gerekliliği 2

ekşi'de gör
içerden bildiriyorum, evet atılmalı. önemli kurumlarda hiçbir şey yapmayan ( ciddi manada bir şey yapmıyorlar, çoğu sosyalleşme amacıyla geliyor mesaiye) bilmem kimin yeğeni oğlu kızı diye açıktan atanmış, inanılmaz maaşlar alan inanılmaz fazla sayıda “personel” var.
2000'lerden beri buradayım. eskiden ekşi sözlük sosyo-ekonomik seviyesi yüksek insanların yazdığı yerdi.

şimdi sözlükçüler 30k maaş için birbirini yiyor.

sokaklarında yürürken gasp etmesinler diye tırstığımız fakir semtlere döndü burası