Sık geçen başlıklar

kamuda kağıt kullanımının bitmesi 1

ekşi'de gör
neden 2017'den bu güne çalışmaların sürdüğünü merak etmeme sebep olan uygulamadır.

milli eğitimden bir müdür yardımcısı anlattı:

milli eğitimde bir okulun bir faturasını (mesela su faturası) ödemek için bilgisayarda 2 defa 5-10 dakika süren işlem yapılıyor. sonra en az 8 kağıt çıkıyor yazıcıdan. sonra arabaya-otobüse binilip milli eğitime ve mal müdürlüğüne gidiliyor. burada hem para gidiyor, hem bir müdür yardımcısı 1-2 saatini yollarda harcıyor.
eğer fatura işleminde bir hata yapıldıysa mal müdürlüğü “belgenizde hata var” diye arıyor. tekrar arabaya-otobüse binip mal müdürlüğüne gidiliyor. hatalı evrak alınıyor, tekrar en az 8 çıktı alınıp tekrar mal müdürlüğüne gidiliyor.

bakın faturayı devlet ödüyor. ve bu işlem her ay, her fatura için (telefon, internet, elektrik, su, doğalgaz vs.) yapılıyor.
kağıtlar, yol masrafları, bir müdür yardımcısının boşa giden (okulda bulunamadığı) onlarca saati…

ve yıl 2022.