normal insan dişisi. sjdjsj nikah basanlar var ya şaka gibi. oğlum hiç mi yok? bi böyle yokluktan zırta pırta nikah basanlara tav oluyorum, bi de her gün dertleşecek yazar arayan tiplere. derdini siktiklerim.
edit: vazgeçtim çok şeye tav oluyorum ama bugün bu ikisine sallamak istedim.
18.04.2023 · 19. sıra
benzinli kahve
17.04.2023 00:28 ~ 00:30