güldürmeyin beni...
kadın erkek eşittir ama kadınlar daha eşittir. şunu bi anlayamadınız.
bence çok dillendirmeyin bu konuyu, nafaka gibi “kadın bedelli askerlik kredisi” öderken buluruz kendimizi.
23.08.2018 · 12. sıra
insanim insan
22.08.2018 02:06