ne ağladınız amk..
kızlar, zenginler ile çıkıyor, yakışıklı ile evleniyor, komik adamlara veriyor, piç tercih ediyor vs vs vs..
iyi de baba, kusura bakma ama sende de hiç bir numara yokmuş..
yakışıklı değilsin..
paran yok..
güldürmüyorsun...
piçlik, heyecan, ekşın yok...
sonra neden abaza kaldım diye milleti suçla dur..
kabahati biraz da kendimizde arayın...
13.09.2021 · 45. sıra
soyutpadisah
12.09.2021 00:03 ~ 00:09