kadınlar burada en önemli noktayı kaçırıyor, genç erkeklerin demek istedikleri, esas ana fikir kısaca şu:
"örneğin ilk buluşmada; ben zaten hesabı ödeyeceğim, merak etme hesabımı kitabımı yaptım, paramı hazırladım. ancak yemeğin sonunda hesap geldiğinde en azından, "yalancıktan da olsa", çantana veya cüzdanına doğru hamle yap, sanki ödeyecekmiş gibi. ben zaten orada "yok canım olur mu, ben öderim" derim. zaten ödetmem. ancak sen hesap gelince kafanı başka yere çevirirsen, hiçbir hamle yapmayıp hareketsiz kalırsan, sadece izlersen, bu çok itici oluyor. bu durumda erkek kendini enayi hissediyor. kız buluşmayı, ve ilişkiyi daha en baştan bir "alışveriş" havasına sokuyor. sanki o hizmetini veriyor, ve diğeri bunun karşılığını ödüyor. bunun yarattığı ucuz havanın farkında değil. hayır hesabı ödeme, senden bekletim bu değil. ama "hayat müşterek ve bu bir alış veriş değil"'i en azından hissettir. senden beklentim bu. "
10.05.2024 · 41. sıra
atgmuls
09.05.2024 08:18 ~ 08:20