Sık geçen başlıklar

kadınların evrim ağacı'nı pek izlememesi 2

ekşi'de gör
yayınlarında işledikleri konulara merak saldığım emekleme döneminde bolca okumuşluğum vardı ve zamanında oldukça faydalandığım da oldu. zaman zaman yine göz atarım yazılarına, videolarına fakat referans alacak kadar ciddiye aldığım için değil.
evrim ağacı'nı izlemek, yolun başındaki biri için kıyaslama, çok yönlü düşünme, fikir oluşturma için ideal olabilir; fazlası değil.
kadınlar bilim ve felsefe ile pek ilgilenmezler zaten biliyorduk bunu. biri de kanal kalitesiz diye demiş lan sanki kalitelisini takip ediyorlar fkcıdıe.