paspal feministlerin çemkirmesini anladık da, kodumun meriçleri de hemen damlamış: “sonki biz orkoklor tokum olbuso goyoyoruz”. başlık “kadının evin içinde döpiyes giymemesi” değil ki, “kötü giyinmesi”. dolayısıyla bunun erkek versiyonu takım elbise değil.
hem kadınlar kendilerini gayet iyi savunabiliyorlar, size ne oluyor aq? bu toplumda bu kadar çok ilkkan karakterine gerçekten ihtiyacımız var mı? bence çok fazlasınız.
tanım: kadınları kızdırdığı kadar feminen erkekleri de kızdıran başlık.*
17.03.2024 · 40. sıra
dougsampson
16.03.2024 00:10