Sık geçen başlıklar

kadınların artık cilveli olmaması 2

ekşi'de gör
üzülerek katılıyorum evet. hanımlar hayatın zorluklarından mıdır mücadeleden midir neyse unutmuşlar bunu. kadınların genlerinde olan ve onları tamamlayandır. unutmayın unutturmayın!
artık kadınlar erkek gibi; erkekler de kadın gibi olduğu içindir. bir cinsiyetsizlik dayatması da içinde bulunduğumuz çağda moda olunca; ne kadınlar kadınsı; ne de erkekler eskisi gibi erkeksi.