Sık geçen başlıklar

kadınların çiçekten hoşlanmıyor olması 3

ekşi'de gör
bunu diyenlerin ekseriyetle kadın olması ve hiç çiçek almaması şaşmaz.

son 6 ayda eşime yamulmuyorsam 2-3 kez çiçek aldım.
birisi öyle sebepsiz işten çıkmış eve giderken, diğeri ilk iş günündeydi.

bence düşük bir alım bu fakat buradaki can sıkıcı nokta 2 dal çiçeğin gereksiz pahalı oluşu.
kadınların nelerden hoşlanıp hoşlanmadığı meselesi çoğu erkeğin zihninde en azından bir dönem önemli bir problem olarak döner durur. mühim evrensel doğrunun ölçü olduğunu unutur, ölçüyü aşar da kadınların hangi kelimeden, tavırdan, hediyeden vs. hoşlanacağını makul bir düzeyin üzerinde anlamaya başlarsan sonucu ya hiç kadın ya da çok kadın olur ki aslında iki durum da kara bir yalnızlıktan başka bir şey değildir. bu meselede az bilmek, çok bilmekten yeğdir. birlikteliğin boyunca onun zihnindeki sebep-sonuç bağlarının farkında olmadan alacağın birkaç çiçek en güzeli ve kıymetli olanıdır. birkaç nadir anda çiçeğini verirsin, mutlu olduğunu düşünürsün ve ötesine karışmazsın. basitçe. kurcalarsan, kadın zihninin arka planını anlamaya başlarsan bu erkek için hayırlı olmaz.
kadınlar düşünülmekten hoşlanır. asıl dertleri çiçek değil. düşünüldüğünü, değer verildiğini bilmek isterler.