bunu diyenlerin ekseriyetle kadın olması ve hiç çiçek almaması şaşmaz.
son 6 ayda eşime yamulmuyorsam 2-3 kez çiçek aldım.
birisi öyle sebepsiz işten çıkmış eve giderken, diğeri ilk iş günündeydi.
bence düşük bir alım bu fakat buradaki can sıkıcı nokta 2 dal çiçeğin gereksiz pahalı oluşu.
07.04.2024 · 27. sıra
geceoldu
06.04.2024 00:05