Sık geçen başlıklar

kadının bacağını hoşuma gitti çektim diyen adam 1

ekşi'de gör
her yerde video çeken afganlarla beraber bu ülkeden siktir edilmesi gereken mühendistir. bu zihniyeti yok etmeden kadınlar hiçbir yerde rahatça dolaşamaz.

iki çocuğum var diyor bir de, senin yetiştireceğin çocuklardan ne olur? devletin bu tür insanların elinden çocuklarını acil olarak alması gerekiyor.

edit: ''adam kızı zaten görüyor çekse ne olur, bu neden suç olsun ki'' diye onlarca mesaj aldım. çevremizde bu sapık zihniyet tahmin ettiğimden çok fazlaymış ulan yuh artık.