Sık geçen başlıklar

kadıköy'de yan baktığı için öldürülen genç 1

ekşi'de gör
doğurduğunuz çocukların amına koyayım ya. cidden şu çocuklara bakamayacaksanız 50-60 lira neyse verin de sevişirken takın şu kondomu.

yan baktın kavgası mı olur? böyle bir sebepten insan mı öldürülür? nasıl bir extrem hayatlar yaşıyorsunuz ben anlayamıyorum ya.

haberde 6 bıçak darbesi diyor. ulan o nasıl bir kinlenme de 6 defa bıçak sokup çıkartıyorsun bir insana?

bir de heriflerin 6 ve 4 adet olmak üzere suç kayıtları varmış. ana-babaları fırtlatıp sokağa atıyor, emniyet ifade alıp tamam git diye salıyor, olan gencecik insanlara oluyor.

(bkz: nerden baksan tutarsızlık nerden baksan ahmakça)