Sık geçen başlıklar

kablolu kulaklık kullanan bir avuç kişi kalmamız 2

ekşi'de gör
kablosuz kulaklığın anasını sikeyim.

jbl 460 bt aldım bir yıl oldu olmadı zor acilma problemi baş gösterdi sonra kulaklığı omza düşürdüğüm an kendi kendine kapanır oldu ve işin enteresanı ankara'da kulaklığı tamir edecek bir yetkili servis ya da tamirci bulamıyorum. yok amkmun yerinde kulaklığı paramızla bile tamir ettiremiyoruz.

sikiyim bluetooth kulaklığı. bundan sonra öyle kulak üstü kulaklıkmis bilmem neymiş aman aman eskisi gibi kulak içi kulaklıkla kablolu şekli takılmaya devam.
kablosuz kulaklık kullanmayan bi avuç kişi kalmamız sorunsalı.. :) neden hala inatla kablosuz kulaklık almadığımı bilmiyorum ama hiç alasım da yok..