9 yıldır thy'de kabin memuru olarak çalışıyorum. daha o paraya yaklaşamadım bile.
hangi thy bu.
biz farklı thy'de mi çalışıyoruz amk.
29.03.2018 · 23. sıra
dexter abdrrhm
28.03.2018 12:47