her ne olursa olsun gerçek bir sporcu gaza gelip sokak ortasında, milletin içinde böyle mahalle kavgası yapmaz. sen zaten profesyonel bir dövüşçüsün. karşındaki adam saçmalamış da olsa, seni tahrik etmiş de olsa, kendisini kale alıp böyle bir olaya kalkışmaman gerekirdi.
o zaman bu mantıkla hepimiz herhangi bir spor dalından birilerine meydan okuyalım, onlar da gelip sokak ortasında bizle sidik yarışına kalkışsın. nerede kaldı profesyonellik?
en fazla şöyle olabilirdi: iki tarafın ortak belirlediği bir salon ayarlanırdı, bir de hakem olurdu, bu koşullarda bir maç yapılabilirdi.
iki tane eşşek kadar adamın sokak ortasında yerlerde yuvarlanması trajikomik bir görüntü gerçekten...
20.09.2023 · 9. sıra
kerem88gs
19.09.2023 00:05