Sık geçen başlıklar

kızların erkeklere yürümesi 2

ekşi'de gör
ben bunu yıllar önce bir kere deneyimledim. baya baya yürüdüm yani.. kimyamız inanılmaz tutmuştu. o kadar çok tutmuştu ki - keşke erkek olsaydın, birlikte halı saha maçına gider, at yarışı oynardık..dedi.

"yine oynarız be kayınço" diyemedim tabii.

yani, oluyor öyle arada.