1.84 boyunda bir erkeğim.
bu başlık 1.70 için açılınca sesimi çıkarmadım, çünkü arada bayağı bir fark vardı.
sonra sınırı 1.75'e çıkardılar, yine sesimi çıkarmadım çünkü 1.75'den de uzundum.
o da yetmedi, çıtayı daha da yükseltip 1.80'e çıkardılar. tedirgin oldum ama yine sesimi çıkarmadım, çünkü 1.80'den kısa değildim.
çıtayı 1.85'e çıkardıklarında ise çevremde benim için sesini çıkaracak kimse kalmamıştı.
17.09.2018 · 13. sıra
toros kaplani
16.09.2018 13:09