Sık geçen başlıklar

kızımın öğretmeninin telefonda bağırıp çağırması 1

ekşi'de gör
bence artık şu whatsapp grupları filan kesinkes kapatılmalı. zaten resmiyette böyle bir uygulama yok, olmamalı da. öğretmenle veli telefonda değil, eskiden olduğu gibi resmi bir ortamda yani okulda ciddi bir şekilde yüzyüze görüşmeli. çocuk oyuncağı değil bu işler.

edit: başlık başa kalmış.