mahallede ülkücü bir abim var. ailesi ile beraber düzenli olarak kan verir. biz gençleri de "kan verin oğlum hayat kurtarırsınız hem de düzenli kan vermek sağlıklıdır" diyerek kan vermemiz için teşvik ederdi. bir gün bu abimizin annesini hastaneye kaldırıyorlar. ameliyat falan derken kan lazım oluyor. "x kanı getirin" diyorlar. adamlar yazıyor ediyor, kan bulmaya çalışıyor, "ben kızılay'a düzenli olarak kan bağışlıyorum neden uğraştırıyorsunuz" diyor. kan stokta var ama yine de illa kan istiyorlar. adam zaten düzenli olarak ailesiyle birlikte kan veren birisi. neyse kanı buluyorlar. o günden sonra da yemin ediyor, bir daha da kan vermem diyor. kahvede vs. herkese de anlatıyor bu olayı. "yıllarca kan verdim, bana lazım olunca kan vermediler nankörlük yaptılar" diyor.
böyle durumlar da yaşanınca insanlar kan vermekten soğuyabiliyor.
02.01.2022 · 33. sıra
k 1 f
01.01.2022 00:22