Sık geçen başlıklar

kızılay avm'nin iflas etmesi 2

ekşi'de gör
hızlıca bir bilgi vereyim.
cumhuriyet döneminde ankaraya su anki kızılay avmnin oldugu yere kızılay binası yapıdı. onunde kocaman bahcesi ile. internette 1-2 tane resmi var. hatta mimari acıdan cumhuriyet donemi mimarisi oldugu için tescillendi.

sonra bu bina sebebiyle yani kızılayın merkezi burada oldugu için buraya kızılay dendi. kızılay meydanı da boyle verildi.

daha sonra o guzel park ile beraber binaya yıkım kararı cıktı. ve rant olarak avm yapıldı.
labirent gibi merdiven düzeni ve saçma sapan mimarisi ile başkentin göbeğinde çok çirkin duruyor. ankaranın sembolü falan değildir ayrıca, hiçbir ankaralı sevmez bu saçma yapıyı