gerçekte intihara meyilli olsaydı hemen atlardı falan denmiş. arkadaşlar tabi ki kız ölmek istemiyor aslında. annem gelsin demiş öncesinde. annesi onu görsün fark etsin istiyor beli ki. annesi onu kaybetmekten korksun onu düşünsün istiyor. annesi da hala nasıl rezil olduğunu düşünüyor. kızı intihar ederken bile böyle davranan bir annenin evin içinde nasıl davrandığı az çok bellidir. evet belki kızın hiçbir eksiği yoktur parasal anlamda. ama annelik sadece maddi ihtiyaçları karşılamaktan mı ibarettir? diyelim ki kız şımarık. ee yani? kim şımarttı lan bu kızı? sevgi dolu doğru düzgün bir aile ortamında çocuk intihar eder mi? ederken annesinin görmesini ister mi? annesi böyle mi tepki verir? başka sorum yok hakim bey.
ps: buraları okuma ihtimaline karşılık. yaşamaktan vazgeçme, kimin için olursa olsun.
01.11.2017 · 15. sıra
mumulikce
31.10.2017 00:38