hemen sorgularım kendimi:
-------------1.değerlendirme--------
ben bakir miyim ? -evet
neden bakirim ? -kendimi eşime sakladığım için.
kız arkadaşımın bakire olması istemek hakkım mı ? - o zaman evet.
sonuç: terkedebilirsin. karakterinde bir sorun yok.
-------------2.değerlendirme------------
ben bakir miyim ? -hayır
daha önce zevk için biri ile yattım mı ? -evet
kız arkadaşımın yatmış olmasına karşı mıyım ? -hayır o da yatmış olabilir.
sonuç: âdilsin
------------3.değerlendirme-----------
ben bakir miyim ? - hayır
bakire eş mi istiyorum ? evet
sonuç: orospu çocuğusun
evet olay bu kadar.
14.09.2016 · 32. sıra
almanca cok kaba bir dil
13:04