Sık geçen başlıklar

kısa kol gömlek giymek yerine gömlek kolu kıvırmak 2

ekşi'de gör
bir katakulliyle ikna edildigimizi dusundugum durum.

kisa kollu gomlek kiro, kamyon soforu havasi veriyor. bu yuzden 38 derece sicakta uzun kollu gomlek giyip onun kolunu kiviriyoruz, niye? kim bizi buna ikna etti, hangi gucler bunun arkasinda? dunyayi yoneten bes aile dahil herkesin bu konudaki dahlinin arastirilmasi lazim.
otobüs muavini ya da dursun özbek değilseniz giymeyin olum kısa kollu gömlek falan manyak mısınız