bu zamdan birkaç gün önce (geçtiğimiz cuma) maltepe'de bir kasaptaydım.. piyasaya göre nispeten uygun ve eti de fena değil diye gittiydim ama bırak koyun etini, üç haneli rakamlardan aşağı dandirik dana eti bile bulamadım.. dükkanın yan tarafı sakatatçı olduğu için mecbur oraya döndüm ki bir de ne göreyim: koç billurunun kilosu 18 lira..!!!
kendisini çok sevdiğim ve uzun zamandır almadığım için (e fiyat da ete kıyasla saçma sapan bir şekilde ucuz) hemen yumuldum tabii.. yine fiyatı nispeten uygun diye biraz da koç yürek aldım ve muzaffer bir komutan edasıyla: bir elimde yürek, bir elimde billur çıktım kasaptan..
tabii o an bunun bir işaret olabileceğini tahmin edememişim..*
23.03.2022 · 18. sıra
sahlanankoc
22.03.2022 09:21