Sık geçen başlıklar

kırıldığını anlatmak 1

ekşi'de gör
ayni yerden tekrar kirildigim icin biliyorum ki sessiz kalmak, aslinda en iyisiymis. kirildiginizi kelimeler olmadan anlamayan kisi, bin cumle ile uzuntunuzu anlatsaniz da anlamiyor. zaten kirildigimi anlatirken, kendime saygim azaliyor, daha da ofkeleniyorum. 'argo konusmani seviyorum' sozleriyle caktirmadan gonlum alinmis oluyor ya da ben birden kendimi ozur dilerken buluyorum. en iyisi susmak ve kendi kiriklarini onarmak.