Sık geçen başlıklar

kılıçdaroğlu'nun kürtçe resmi dil çağrısı 1

ekşi'de gör
yapılmışı var (bkz: trt şeş)
hem de bilin bakalım kimin açılımı döneminde..

zorunlu edit: kılıçdaroğlu’nu sevmem, entryleri üşenmeyen bulsun, koltuk sevdası bitmediği sürece genel seçimlerde chp’ye oy vermeyeceğimi yazdım. (chp’li troll diye özelden mesaj atan, küfür edenlere sevgiler)

trt şeş açıldığında ülkede resmî dil kürtçe olmadığına göre kılıçdaroğlu söyleyince de olmayacak. tartışmanın bir anlamı yok diye yazmıştım entryi.