Sık geçen başlıklar

kılıçdaroğlu'nun gelmesinden çok üzüntü duydum 1

ekşi'de gör
şehide kelle, apo'ya sayın diyenler öyle bir doldurdu ki halkı; herkes malum şahsı şehitleri çok seven vatansever, muhalefeti de terör destekçisi sanıyor. böyle bir algı operasyonuna medyasıyla, hükümetiyle herkes hizmet etti. kutuplaştırdılar ama çok da istediklerini alamadılar. bu halk ne kadar kara propagandaya maruz kalsa da çoğunlukla hala sağduyulu.

dün kılıçdaroğlu'na saldıran iç anadolu çomarları emin olun azınlıkta, bu ülke türk'üm diyemeyen bop eşbaşkanına artık itimat etmiyor.

edit: şehidimizin babası yeni bir açıklama yapmış; "cenazemize herkes gelebilir" demiş. acılı babanın gerçek düşünceleri için haber linki