yemin ediyorum şu memlekette "bölge kayırmalı siyaset"ten gına geldi arkadaş.
al sağcısını vur solcusuna.
kardeş bi defa neden bedava veriyon bu 1, neden sadece o bölgeye bedava bu 2, yaptıracağın o tesisin parası kimden çıkacak bu 3.
çıkıp dese ki, elektriği ucuzlatacağız, tarımcılık karlı hale gelecek, tohum ve gübre ucuz olacak vs.. eyvallah.
bedava vermek ne amk... kimin malını kime bedava veriyon?
31.03.2022 · 34. sıra
killanan adam
30.03.2022 00:03