aktrollerin yaptığı algı çalışmasına bizim ultra zeki muhalif sazanlar yine oltaya takılmış. kılışdaroğlu'nu tartışırız ederiz de entrylere şöyle bir bakın kimi arkadaşlar iyi/kötü ciddi bir şekilde yazmış ama geri kalan alayı aklınca dalga geçmeye çalışmışlar. aktrollerin de istediği buydu zaten.
liderlik falan bilmem ama mevcut siyasiler arasında devletin bütçesini en iyi kullanabilecek kişi yerine kendine hanlar, saraylar yapan birine emanet eden ülkede tartışılan konu. evet liderlik vasfı yok. liderlik vasıflı biri gelsin de eşşek gibi sömürmeye devam etsin. akıllanmaz bu ülke.
16.06.2020 · 47. sıra
joeyramone
15.06.2020 09:56