Sık geçen başlıklar

kılıçdaroğlu'na asla oy vermeyeceklerin sebepleri 2

ekşi'de gör
bu seçim kimi seçtiğiniz değil kimi istemediğinize karar verin.

(bkz: akepe sempatizanlığı)
(bkz: mazoşist)
(bkz: demokrasiyi özümseyemememe)

sanki kürtler selahattin demirtaşı sevmiyor da kılıçtaroğlu'na bayılıyor. sanki iyi partililer kemal'ı meral'e tercih ediyor. hepsinin tek amacı öncelikle devlet düşmanlarından kurtulmak. batırdılar la ülkeyi.

ayrica bay kemal kazık çakmaya gelmiyor. bi bir geçiş hükümeti olacak. muhtemelen 3 yıl içinde tekrar bir seçime veya referanduma gidilecek.
eskiden uzun uzun yazardım, artık enerjim kalmadı bugün itibarıyla...

+ oy getirisi olmadığı, bilakis götürüsü olduğu halde kürtçü, ermenici ve liberalleri partiye doldurmak, sürekli bunları anmak.

+ üzerine yapışan ve asla çıkmayacak loser'lık.

+ tek siyasi başarısının ortadan kaybolmak olduğu 2019 yerel seçimleri olması.

+ muharrem ince'yi tasfiye etmek uğruna halk tv'de muharrem ince mitinglerine sansür uygulatması.

+ partiye doldurduğu tiplerin sürekli yaptıkları fişleme imaları.

+ partisinin karıştığı, bir gazetecinin komalık edilene kadar dövüldüğü bir olayla ilgili sus-pus yapması, kimseyi ihraç etmeye kalkmaması.

+ fakat bunun yerine sığınmacılara karşı yönetimde tek direniş gösteren belediye başkanı tanju özcan'ı ihraç için disipline yollaması veya ihraç ettirmesi.

+ ümit özdağ'ın karşısına veya aykırı sorulara çıkamayacak olması.

+ muhtemelen seçilince cumhurbaşkanlığı koltuğuna da oturup sonsuza kadar orada oturma hayalleri görmesi.

+ 10-11 seçim kaybetmiş olması.

+ low energy, kötü hitabet, sıfır hazır cevaplık, abuk sabuk vaatler...

neyse bize o troll bu troll diye saydırın, sandıklar açılırken, yapılacak hile ve vatandaşlık verilen sığınmacıların oy kullanmasıyla birlikte muharrem'den bile büyük fark yiyince anlarsınız. %70 - %30 mesela...