kimse ne politikayla ilgilenmek zorunda ne de dolmusta birilerine politika anlatmak zorunda. sanki bunu hergun yapiyor da gelmis sen oy verme ayi diyor.
yerel secimde mantiksiz buldugum ama genel secimde neden olmasin diye dusundugum protestodur.
10.01.2019 · 5. sıra
archaediscus
09.01.2019 08:58