Sık geçen başlıklar

kılıçdaroğlu bıraksın diye yerel seçim kaybetmek 2

ekşi'de gör
18 yaşımdan beri yani yaklaşık 15 yıldır chp oy veren bir seçmen olarak gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki kk ve avareleri gitmeden oy falan yok. zaten bulunduğum konum itibarariyle yerel seçimlere oy veremiyorum ama cumhurbaşlanlığı ve meclis seçimlerinde chp'ye oy falan vermem. zaten bu kafayla giderse chp kendini barajı zorlarken bulabilir.
biz neleri kaybettik lan bi belediye seçimi koymaz bize. koltuklarda oturanlar düşünsün onların makamları beni alakadar etmiyor.