Sık geçen başlıklar

küt saçlı kızlar 1

ekşi'de gör
bir kadın bu başlıkta “uzun saç kezbanlığını bırakmak” diye bir ifade yazmış.

bu ne kadar rahatsız edici bir bakış açısı. kendi sevmiyorsa “uuu kezban”
pardon ama otoriteniz nereden geliyor sayın yazar?
görüşlerinizin görüş değil de “gerçek” olduğuna sizi kim inandırdı?

bir ara bakınız;
post truth nedir?

tanım; güzel bir yüze sahipse ekstra güzel olan kızlardır.
güzel yüze değil kaliteli dolgun saçlara sahipse de saçlarını yıldız yapmayı seçmiş olan kızlardır.