Sık geçen başlıklar

kürtlerden herşeyi çalıp elektriğe laf etmek 1

ekşi'de gör
1 - itiraftır

2- türklere yamanmamış olsaydınız şuan araplardan bir farkınız kalmazdı. şimdi ya ışid kesiyordu götünüzü yada iran! şuan türk sınırları içinde olduğunuz için rahatsınız.

3- türkçe bilmeyen köylerin var, orada atom mu parçalıyorsunuz? ensestin töre cinayetinin dibine vuruyorsunuz, 30 çocuk yapıp devlet bize bakmir diyorsunuz.

4- nerde otopark mafyası, torbacı, yan kesici, at hırsızı tipli adam varsa kürt kökenli. aynı ilin kürdü ile türkünün ne kadar farklı olduğunu görmüyor musun?

5- 40 senedir sizin bokunuzla uğraşıyoruz, sizin şeyh saidiniz yüzünden kobane dediğiniz bok yuvası türk topraklarında değil.

6- ya allah'ını seversen kur kürdistan'ını da siktir git, sen de kurtul biz de!

7- akp'yi 12 sene desteklediniz amk, şimdi çözüm süreci dediğiniz bok tıkanınca ülkenin kurtarıcı biziz dediniz, çalarlarken soyarlarken, ülkenin anası sikilirken nerdeydiniz?

ps: sen ırkçılık yaparken benden sevgi kelebeği olmamı bekleme.