fiyatların artışını bir nebze anlayabiliyorum da, beni asıl çıldırtan künefe için "evde kolayca yapılabilecek bir tatlı" denmesi. lan nasıl kolay ya? kadayıfı, kaymağı, fıstığı, şerbetini ayarlamayı geçtim; taş fırını nerede buluyor da yapıyorsunuz? bunu da mı airfryerda yapıyorsunuz yoksa?
edit: mesaj kutum a101'den aldığı dandik hamuru tavada ısıtarak künefe yediğini düşünen kişilerin onlarca (abartmıyorum) mesajıyla dolmuş. tamam bir künefeye 230 lira çok biliyorum, ama sizin yediğiniz şey de künefe değil arkadaşlar. insan o ortaya çıkan şeye künefe demeye utanır. iyi bir kebapçıda taze, sıcak bir künefe yiyen böyle bir karşılaştırma yapmaz.
18.09.2023 · 13. sıra
paranoid humanoid
17.09.2023 10:49 ~ 16:58