benim çok güzel yaptığım eylem.
hemen hemen bütün külotlarım yırtık. sevgilim falan da yok. biri ruhunu mu yolluyor ne yapıyor anlamadım. pis sapık.
edit: iyi kalpli yazarlar uyardı. bana külot cini dadanmış. gelip çıkartmak isteyenler var. siz niye bu kadar iyisiniz ya çok seviyorum sizi.
07.01.2019 · 38. sıra
miss illyrian
06.01.2019 01:05 ~ 15:10