bence hiç bağlanmasınlar, tünelin ucu bom bok bir yere çıkıyor. bizden söylemesi.
tanım: küba'lılar için aşırı pahalı olan internetin kullanıma açılması olayı.
edit: lan adamlara birden 3g vermesinler bünyeye dokanır. önce bi wap/gprs kullansınlar. bu ne bolluk ya :)
08.12.2018 · 47. sıra
sdfghj
07.12.2018 09:11 ~ 11:47