Sık geçen başlıklar

küba'da cep telefonundan internete bağlanmak 1

ekşi'de gör
bence hiç bağlanmasınlar, tünelin ucu bom bok bir yere çıkıyor. bizden söylemesi.

tanım: küba'lılar için aşırı pahalı olan internetin kullanıma açılması olayı.

edit: lan adamlara birden 3g vermesinler bünyeye dokanır. önce bi wap/gprs kullansınlar. bu ne bolluk ya :)