herakleitos un düşüncesinden yola çıkarak her şeyin zıttıyla var olduğuna inanıyorum.
bir nesnenin ön yüzünü gördüğümüzde, arka yüzünün varlığına görmeden ikna oluyorsak, şeylere karşı değişken bir tavır göstermememiz gerekiyor.
kötülük, yaratılamaz.
çünkü, kötülük tek başına bir varlık değildir
kötülük, bir tavırdır, tepkidir, sonuçtur, değerdir.
19.04.2021 · 20. sıra
banaboylebiseysoylenmedi
18.04.2021 01:52