bekçilerin yine hatalı olduğu olay, cinsiyetçilik yapmışlar orada bir erkek olsa her türlü şiddet kullanarak yerde sürükleyerek gözaltına alırlardı. ama çirkef, feminazi kılıklı kadın denk gelince kibar birer şirin'e dönüşmüş bekçi beyler.
sırf kadın olduğu için erkeğe yapılan muamele yapılmıyor bu da cinsiyetçilik, ayrımcılıktır. ikiyüzlü feminist ve sjw'lar buna hiç tepki göstermez ama.
not: yok böyle bekçi
12.06.2020 · 44. sıra
sana noluyo len
11.06.2020 17:27