beyler sizin çocukluk ve gençlik yıllarınızda milan iyi diye juventusdan büyük takım olmuyor.
2005 doğumlu birinin çocukluk ve gençlik yıllarına da juventus ambargo koymuştur.
o da 40 yaşına gelince nerde eski juventus diyecek, sizin şimdi milan dediğiniz gibi.
23.08.2020 · 31. sıra
ben de sen
22.08.2020 16:19