Sık geçen başlıklar

jeremain lens'in fenerbahçe'ye teşekkür videosu 1

ekşi'de gör
ayar mi? kafayi mi yediniz siz yoksa ingilizce mi bilmiyorsunuz? adam en ust seviyede oynamak derken, sunderland’in 2. ligde olmasini, tr liginin altinda bir lig olmasini kast etmis, ordan ayrilmak istedigini, ve fenerbahcenin teklif yapmadigini anlatmaya calismis. they were the one that made me an offer dedigi de besiktas, bu da fenerbahce teklif yapmadi demek. hicbir sey sokup cikardigi yok, truth hurts diyerek, biz istedigi parayi vermedik diye bize gelmedi diyen aziz yildirim kopegini rezil edip fenerbahce taraftarina guzel bir tesekkur etmistir. biz bu yonetimin nasil aciz, taraftar dusmani orospu cocuklari oldugunu biliyoruz. yolun acik olsun kral.