herkes konu hakkında bilgisi olmadığı hâlde tespit sıçmış. yok 10m2 evlerde yaşadıkları için, yok minimalist yaşam bunu gerektirdiği için.
asıl nedeni açıklıyorum: doğu asya'da zorunlu olmadıkça kimse evde yemek yapmaz. çünkü dışarıda yedikleri yemek hem ucuz, hem lezzetli hem de sağlıklı.
atıyorum, adam dışarıda etli noodle yemek varken niye evde bulaşık kirletsin?
05.10.2021 · 46. sıra
brunoanthony
04.10.2021 00:01 ~ 00:04