Sık geçen başlıklar

japonya'daki bulaşık makineleri 2

ekşi'de gör
herkes konu hakkında bilgisi olmadığı hâlde tespit sıçmış. yok 10m2 evlerde yaşadıkları için, yok minimalist yaşam bunu gerektirdiği için.

asıl nedeni açıklıyorum: doğu asya'da zorunlu olmadıkça kimse evde yemek yapmaz. çünkü dışarıda yedikleri yemek hem ucuz, hem lezzetli hem de sağlıklı.

atıyorum, adam dışarıda etli noodle yemek varken niye evde bulaşık kirletsin?
10 metrekare evlerde tek başına yaşıyor insanlar. bu talep ediliyor ki bunu üretiyorlar. neyine şaşırdınız bu kadar?

türk kafasıyla japonya değerlendirmek de bi garip. amerika'da sikko b segment araba yok, olanların en düşüğü 2000 motor. türkiye'de niye böyle değil? ona da şaşırıyordur bu kasalar kesin.

edit: imla