balina, yunus ve köpekbalığı katliamı yapan japonların hayvan ve doğaya saygılı olduğunu öğrendiğimiz başlık.
uzak doğu ülkeri sadece şans getirdiğine inandıkları için köpekbalığı yüzgeçi yiyorlar.
japonlar işte bunda başarılı...
tarihleri faşislik ve katliam ile doludur, bugün bile kadın ve azınlıkların hak talebini görmezden gelirler ama herkes üç maymunu oynar. ama vicdan ile üstün yazmışlar...
kiralık katil olan ninjalara üstün insan muamelesi yapılır, pearl harbor'a saldırısı konuşulmaz ama hiroshima üzerinden savunulur vb...
09.11.2021 · 42. sıra
justin mcleod
08.11.2021 04:05 ~ 04:09