Sık geçen başlıklar

japonların abd'den intikam almamasının nedeni 2

ekşi'de gör
intikam almadıklarını nereden biliyorsun?
amerikan otomotiv devleri teker teker iflas ederken japon arabaları bütün dünyayı ele geçirdi.
bir çok sektörde öncüler.
konvansiyonel savaş çağı bitti, günümüzde ekonomi savaşlari var.
aşamayacaklarını bildiklerinden. orada tarihi ve derin bir aşağılanma yatıyor. japonların bu hello kitty'li kawaii kültürünün temelinde de bu yaralanma vardır. cuteness (şirinlik) toplumsal bir savunma mekanizması olarak karşımıza çıkar. yoksa japonlar tertemiz şirin insanlar falan değildir, özlerinde bayağı şerefsiz ve psikopatlardır. utanmadan sokaktaki herhangi bir kadını arkasından pişkin pişkin takip edebilir ve bunu normal karşılarlar mesela. buradaki yazarların hala yok akıllılarmış yok onurlularmış diye japon sevicilik yapmaları da öyh yani. internete de mi erişiminiz yok, hiç mi beyniniz yok kültür analiz edemiyorsunuz?