burada ölmese başka yerde öleceği kesin bir motorcunun ölümü.
bizim bir komşumuz vardı, 26 yaşında, gece 2 de mahalleye gelir egzoz sesi ile tüm mahalleyi inletir öyle stop ederdi motorunu, balkondan laf söyleyenin kapısına gider hah şimdi yüzüme söyle bakayım derdi. evden çıkarken de bir tur motoru olduğu yerde döndürür leş gibi duman yapıp sonra giderdi. yolda ters şeride falan girer karşıdan gelen araçlara burun gösterip panik ile sağ sol yalpalayan araçlar için “aklını aldım ipnelerin “ diye dalga geçerdi.
bir gün aklını almaya çalıştıklarından biri acemi bir teyze çıkmış, panikle bunun üstüne sürüp altına almış ve metrelerce sürükledi arabanın önünde , en son başka bir arabaya çarpıp bunu da arada tost etmiş.
bir daha mahallede egzoz sesi duymadık.
eminim ki mahallede annesi ile babası hariç kimse üzülmedi öldüğüne.
26.02.2024 · 22. sıra
muhendisce
25.02.2024 00:57